Bloguri

luni, 12 martie 2012

Știi


Stii ,chiar iti multumesc
Ca mai lasat liber sa traiesc,
Chiar daca am fost indurerat
Iti multumesc ca ai plecat.

 Stii , am plins din urma ta
Am plins ca ai respins iubirea mea,
Ai inchis ochii si ai mers mai departe
Si am ramas de inima ta departe,
Departe de visul ce la-m creat
Ce fara mila tu l-ai spulberat.
Stii, chiar vreau sa te urasc,
Cind amintirile ma coplesesc ,
Dar nu are acel rost
Sa urasc tot ce a fost
Tot ce ma leaga de tine,
Tot ce a mai ramas in amintire.

Stii, sunt un nebun fara tine
Cind te iubesc, cind te urasc pe tine
Cind te uit, cind imi revii ca o enigma
O enigma ce imi provoaca haus in inima.
O inima ce ai calcato in picioare.

Dar nu-ti fa griji,acum nu ma mai doare.

8.09.2010 I.M.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu