Bloguri

joi, 19 iulie 2012

Pierdut

Pierdut în gînduri, pierdut în idei, pierdut în vise. Dar desigur cu raza privirii ţintita spre viitor ,spre Everestul propriilor viziuni. La un moment dat mi se pare că sunt în criza de idei, dar defapt sunt blocat automat de nustiu ce circumstante, motive inexplicabile. Chiar dacă simt cum se zbat în mine sute de idei, care la un moment al transformarii sunt blocate. Rămas uimit  m-am blocat şi mai tare. Acum încerc să trezesc acea părticică din mine care s-a blocat şi care mi-a adus criza.

2 comentarii:

  1. ideile sunt ca fluturii,mor daca nu le permiti sa zbore,da le friu liber si lasate condus de zborul lor in aer liber,lasate fascinat de valsul creat in vazduh de propriile idei,nu le conduce tu pe ele,lasate tu condus de dinsele

    RăspundețiȘtergere
  2. mi se pare ca fluturii mei si-au mincat aripile unul altuia

    RăspundețiȘtergere