Bloguri

sâmbătă, 24 martie 2012

Nu sunt versurile mele, dar eseara cînd am auzit într-un cintec aceste cuvinte splendide am fost șocat, mi-au placut foarte mult și sper sa vă placă și vouă .


Carla's Dreams - Hobson's Choice

Din sute de concepte si sute de premise,
Din mii de cai deschise din lista mea de vise
Aleg sa ramîn singur, dar sa ramîn integru
În punctul, ce desparte segmentul  alb si negru
În punctul unde eu contez la fel ca tine
Te las să fii cum ești, si ma accepți pe mine
Fanatic in credința, agnostic sau ateu
Barbat, copil, femeie, tocil sau cu tupeu
Cu pașaport albastru sau simplu apatrit
Cu mască de culoare, sau fara de partid
La gazdă, sau acasă, de la oraș sau sat
Înalt si blond cu ochi albaștri, sau mai jozuț, bronzat,
Sărac,bogat, șomer sau muncitor
Un creator in sine, sau fals și impostor,
Școlit sau fără carte, viteaz sau mai fricos,
Isteric, sau ce rabdă cuțitul pîn la os,
Cu mîinile in alb sau puțin pelpedos
Tacut sau vorbaret, urît sau mai frumos,
La șaptezezi, sau tineri, din punct md sau com,
Zîmbim, si plingem liberi, sub denumirea, OM.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu