Bloguri

luni, 12 martie 2012

Ce as vrea eu sa plec departe


Ce as vrea eu sa plec departe
Cum cinta Smiley ,undeva pe Marte,
Ce as vrea sa plec departe
Unde iubirea nu se desparte.
Unde orice suflet are perechia lui
Acolo unde raul pierde in fata binelui.
Sa plec acolo unde
Tot ce iubesc sa-mi fie alaturi,
Unde tu esti amea
Unde eu sunt al tau.
Ce as vrea eu sa plec departe
Acolo unde nimeni si nimic nu se desparte,
Acolo unde dragostea nu doare
Unde prietenii nu lovesc in spate.
Ce as vrea eu sa plec
Unde viata, viata alaturi de tine sa o petrec.
Acolo unde banul nu are valoare
Si orice suflet e numai in culoare.
Ce as vrea eu sa plec undeva departe
Acolo unde nu se duc razboaie
Unde saracul nu stie ce inseamna foame,
Unde nu vezi plingind mame
La mormintele recent proaspete.
Ce as vrea eu sa plec departe
Cum cinta Smiley, undeva pe Marte…
                      Dar poate si mai departe…

2 comentarii: